کد خبر : 1773
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نشست هم اندیشی خانه خبرنگاران با مسئولان قضایی سراب بسته هستند
-

نشست هم اندیشی خانه خبرنگاران با مسئولان قضایی سراب

نشست هم اندیشی خانه خبرنگاران با مسئولان قضایی سراب

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، رحیم استادی در نشست هم اندیشی با خانه خبرنگاران شهرستان سراب اظهار داشت: رسانه‌ها باید پویا بوده و منفعل نباشند و از طرفی منافع و مصالح جامعه و کشور را در انتشار یا بازنشر اخبار و مطالب در نظر بگیرند. مقام ارشد حوزه قضایی شهرستان با اشاره به اینکه

http://fna.ir/63p8p

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، رحیم استادی در نشست هم اندیشی با خانه خبرنگاران شهرستان سراب اظهار داشت: رسانه‌ها باید پویا بوده و منفعل نباشند و از طرفی منافع و مصالح جامعه و کشور را در انتشار یا بازنشر اخبار و مطالب در نظر بگیرند.

مقام ارشد حوزه قضایی شهرستان با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید فرصت‌های توسعه شهرستان را بازنمایی کنند، افزود: با هم‌افزایی و تعامل می‌توان به حل مشکلات کمک کرد.

استادی یادآور شد: ترک فعل مسئولان و مدیران از طرف دستگاه قضایی رصد می شود و هرجا لازم باشد دستگاه قضایی به موضوع ورود خواهد کرد.

وی با بیان اینکه از ظرفیت‌های قانونی و آنچه قانون مشخص کرده باید برای توسعه و بالندگی جامعه استفاده کرد، اظهار کرد: رسانه‌ها بخشی از موتور محرکه توسعه و اصلاح امور هستند.

استادی افزود: تا آنجا که ممکن است دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها همکاری و تعامل داشته باشند و با صرف یک انتقاد به شکایت متوسل نشوند.

سیداحمد علیانسب دادستان سراب نیز بر تعامل و همکاری با رسانه‌های شهرستان سراب تاکید کرد و گفت: انتقاد سازنده باید مورد استقبال قرار گیرد و از طرفی از هرگونه سیاه‌نمایی و انتشار اخبار کذب خودداری شود.

در ادامه اعضای خانه خبرنگاران سراب مسائل و نقطه نظرهای خود را بیان کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.