کد خبر : 1695
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ - ۵:۱۸
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای درگذشت زودهنگام رئیس اداره حوادث و فوریت های پزشکی سراب+پیام های تسلیت بسته هستند
-

درگذشت زودهنگام رئیس اداره حوادث و فوریت های پزشکی سراب+پیام های تسلیت

درگذشت زودهنگام رئیس اداره حوادث و فوریت های پزشکی سراب+پیام های تسلیت
حجت هدایتی رئیس اداره حوادث و فوریت های پزشکی سراب درگذشت.

به گزارش شبکه خبری مردم “حجت هدایتی سرابی”رئیس اداره حوادث و فوریت های پزشکی سراب”عصر روز گذشته درمحل کارخود درگذشت و با فوت زودهنگام خود همه دوستداران و همکاران خود را داغدارکرد.

رئیس سازمان اورژانس کشور در پی درگذشت نابهنگام رئیس مرکز اورژانس سراب پیامی منتشرکرد:

به گزارش روابط عمومی سازمان‌اورژانس کشور، متن پیام به شرح زیر است:

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا»

خبر درگذشت، همکار ارجمند، حجت هدایتی، بسیار سخت و جانکاه است اما یاد و خاطره تلاش‌های صادقانه و شبانه‌روزی وی در یادها باقی خواهد ماند همین بس که وی در لباس خدمت و سپید پوش اورژانس دعوت حق را لبیک گفت.

اینجانب ضمن ابراز صمیمانه‌ترین همدردی‌ها، این ضایعه غم انگیز را به خانواده بزرگ اورژانس، خانواده محترم و وابستگان آن عزیز تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و رضوان و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.

جعفر میعادفر

پیام تسلیت امام جمعه سراب

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
درگذشت مرحوم مغفور اقای حجت هدایتی سرپرست اورژانس شهرستان سراب را به همه مدافعان سلامت وخانواده محترم ان مرحوم صمیمانه تسلیت وتعزیت عرض می کنم .

علی اکبر اکرمی امام جمعه سراب

پیام تسلیت نماینده سراب

بسم الله الرحمن الرحیم
و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم
مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تاثر و تاسف درگذشت مرحوم مغفور شادروان « حجت هدایتی » را تسلیت عرض نموده ، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت الهی و برای بازماندگان صبر وسلامتی خواستاریم ۰

دکتر یوسف داودی نماینده مردم شریف شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی

پیام تسلیت فرماندار سراب،

     بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

▫️خبر درگذشت ناگهانی مرحوم شادروان آقای حجت هدایتی ،رئیس اداره فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی سراب ، موجب تأثر و تألم گردید.

                        حسن یحیوی
                      فرماندار سراب

▫️اینجانب این مصیبت وارده را صمیمانه تسلیت عرض نموده، و از پیشگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای خانواده محترم صبر جمیل خواستارم.

پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم پزشکی سراب

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

با نهایت تاسف و تاثر درگذشت جانسوز مرحوم مغفور شادروان حجت هدایتی سرپرست اداره فوریتهای پزشکی شهرستان سراب را به خانواده داغدار آن عزیز و همکاران پرتلاش اورژانس ۱۱۵ شهرستان سراب ،تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علودرجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت دارم.

دکتر اکبر نادی
رئیس دانشکده علوم پزشکی سراب

پیام تسلیت معاون بهداشتی

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

با نهایت تاسف و تاثر درگذشت فرشته ای سپید پوش و همکار عزیز و خوش قلبمان ،شادروان آقای حجت هدایتی عزیز ، سرپرست اورژانس شهرستان سراب رو خدمت خانواده گرامی ایشان و همکاران پر تلاش فوریت های پزشکی و همه همکاران دانشکده علوم پزشکی سراب تسلیت عرض میکنم ، از خداوند منان برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت دارم.
دکتر سید ابراهیم خلیل بایرامی
معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سراب

پیام تسلیت اداره راهداری سراب

از خبر درگذشت ناباورانه دوست و همکار عزیزمان جناب آقای حجت هدایتی شدیدا متاثر شدیم کسی که سالهای سال همپای راهداران در امداد رسانی به مادران باردار در راههای صعب العبور روستایی همراه بسیار صبوری بود
از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای خانواده محترم و همکاران ایشان در فوریتهای پزشکی شهرستان سراب عرض تسلیت داریم .

از طرف ریاست و کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سراب

 الَّذِینَ اِذَا اَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا اِنَّا لِلَّهِ وَاِنَّا اِلَیْهِ رَاجِعُونَ

پیام تسلیت رئیس اورژانس استان آذربایجان شرقی

بار دیگر خبر درگذشت فرشته ای سپید پوش و همکار عزیزمان شادروان آقای حجت هدایتی کام همکاران اورژانس را تلخ کرد.

بدینوسیله این ماتم جانسوز را به خانواده بزرگ سپیدپوشان اورژانس ۱۱۵ تسلیت عرض نموده و ضمن ابراز همدردی با خانواده معزز این همکار گرانقدر، از درگاه حق تعالی برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

دکترفرزادرحمانی
رئیس اورژانس استان آذربایجان شرقی

کل نفس ذائقه الموت ..ثم الینا ترجعون

خبر درگذشت زودهنگام و ناگهانی زنده یاد حجت هدایتی سرپرست فقید اداره حوادث و فوریت های پزشکی بسیار تلخ و ناگوار بود؛
مرحوم هدایتی همواره منبع اخبار حوادث و اتفاقات سراب بود و اطلاعات دقیق و جامعی دراختیاررسانه ها می گذاشت و پاسخگویی امین و مطمئن برای ما بود.
این مصیبت جانکاه را به مردم شریف سراب وخانواده محترمشان تسلیت عرض می کنیم..

خانه خبرنگاران سراب

از خبر درگذشت نابهنگام دوست و همکار عزیزمان زنده یاد حجت هدایتی که اسوه انسانیت و ایثار و فداکاری و مرد بی ادعای روزهای سخت و منشا خدمات ارزشمند بسیاری به جامعه و مردم بود عمیقا متاثر شدیم.
▪️اینجانب ضایعه دردناک فقدان این بزرگمرد را خدمت خانواده معزز و همکاران آن مرحوم در مرکز فوریتهای پزشکی و بیمارستان امام خمینی (ره) سراب صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم مغفور علو درجات و خانواده محترم صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال خواستارم.

دکتر متفکرآزاد -رییس مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) سراب

الَّذِینَ اِذَا اَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا اِنَّا لِلَّهِ وَاِنَّا اِلَیْهِ رَاجِعُونَ
خبردرگذشت همکار عزیزمان شادروان اقای حجت هدایتی چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند…
این مصیبت وارده را به خانواده علوم پزشکی سراب ، کارکنان فوریت های پزشکی و الخصوص خانواده محترم هدایتی تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات از درگاه احدیت خواستارم
دکتر عباسعلی رضازاده جودی
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سراب

دکتر فرهاد حیدری
ریس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

نا لله و انا الیه راجعون
ضایعه درگذشت رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشکده علوم پزشکی سراب را خدمت خانواده ایشان و همه همکاران اورژانس تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال علو درجات برای ایشان و صبر جزیل برای خانواده این مرحوم خواستارم.

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

با نهایت تاسف درگذشت جانسوز مرحوم مغفور شادروان حجت هدایتی سرپرست اداره فوریتهای پزشکی شهرستان سراب،همکار با اخلاق ،توانمند و با وجدان را به خانواده داغدار آن عزیز ،مدافعان سلامت ،همکاران پرتلاش اورژانس ۱۱۵ شهرستان سراب ،و خانواده محترم همکار عزیزمان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علودرجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت داریم.

روابط عمومی نظام پرستاری سراب

درگذشت ناگهانی وناباورانه همکار عزیزمان جناب آقای حجت هدایتی داغی جانسوز است که بر دلمان نشست.
این غم بزرگ را خدمت خانواده بزرگوار ایشان و سایر همکاران تسلیت عرض نموده و از خداوندمنان مغفرت و آمرزش برای آن مرحوم وصبرجمیل برای بازماندگانش مسالت می نمایم.

اصغرامیری جاوید معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی سراب و مجموعه همکاران ستاد دانشکده

بسم الله الرحمن الرحیم 🔹
انالله واناالیه راجعون
با نهایت تأثر و تأسف درگذشت آقای حجت هدایتی رئیس فوریت های پزشکی سراب را به خانواده محترم و همکاران ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می دارم.
🔹محمدرضا علیپورآزاد_شهردار سراب

انالله و انا الیه الراجعون
مهربانی از جنس انسانیت ،مردی از تبار آیینه های نجیب، کبوتری سبک بال که پیام آور سلامتی بود در خط مقدم جبهه ایثار و جانفشانی ، به اوج آسمان‌ها به معراج درآمد و فرشتگان عرش الهی وی را در آغوش کشیدند.
عروج عارفانه آقای حجت هدایتی را به خانواده معزز ایشان، اهالی شهرستان سراب، جامعه فداکار اورژانس و کادر درمان سراسر کشور تسلیت و تعزیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و مغفرت و برای بازماندگان آنمرحوم صبر عظیم مسئلت می نمایم.

رحیم موسی زاده
رئیس شورای اسلامی شهر مهربان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.