کد خبر : 916
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۷:۳۹
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای با سنگربانان عرصه سلامت بسته هستند
-

با سنگربانان عرصه سلامت

با سنگربانان عرصه سلامت
پرستاران به عنوان طلایه داران جبهه نبرد با کرونا محسوب می شوند.

به گزارش سرویس سلامت شبکه خبری مردم سراب، با شیوع بیماری کووید ۱۹وویروس  کرونا کادر درمانی و بهداشتی به عنوان نخستین سنگربانان سلامت کشور وارد عمل شدند و هرکدام به سهم خود جلوه هایی زیبا از فداکاری و کمک به همنوع را در جهت تعهد حرفه ای و اخلاقی خود افریدند و اوراق زرین دیگری به پرونده رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان عرصه های مختلف افزودند. قصد داریم تاضمن گفتگو با تعدادی از این عزیزان سهم خود را ایفا کند تا گامی درشناسایی این تلاش ها  بردارد.

در این قسمت گفتگویی با دکتر سید باقر نادری که از پرستاران مجرب و خوش نام شهرمان است و از همان نخستین روزها در خدمت به بیماران کرونایی فعالیت کرده ،تقدیم مخاطبان می‌کنیم:

*سابقه شغل پرستاری؟

بیش از ۲۵ سال است که در بخش های مختلف بیمارستان های مختلف سراب و تبریز(بیمارستان محلاتی و شفا) فعالیت داشتم و در سراب دربخش های اتاق عمل و اورژانس فعالیت داشتم و همواره به حرفه و شغلم ایمان دارم واز خدمت به بیماران لذت می برم.

*یک خاطره کاری از این روزها؟

اوایل شیوع بیماری کرونا بود دانش آموز ۱۸-۱۷ ساله شیره جینی را به اورژانس آوردند. بعد از انجام آزمایشات و اسکن متوجه شدیم که کرونا دارد و وضعیتش وخیم بود. خودش هم خیلی ناراحت بود چون برای کنکور خودش را آماده می کرد. به دلیل وخامت حالش به تبریز اعزام شد.اوایل شایعه کردند که درگذشته ولی بعدا پیگیری کردیم و متوجه شدیم بهبود یافته است و بسیار روز خوبی بود وقتی نادرستی خبر را دریافت کردیم .

بهبودی خانم فرجی روحیه بخش بود

در جریان فعالیت ها و خدمت رسانی به بیماران کووید ۱۹ متاسفانه تعدادی از همکاران مبتلا شدند و متاسفانه وضعیت خانم فرجی از پرستاران با سابقه و مجرب ما وخیم بود،و این موضوع همه کادررا نگران کرده بود و بهبودی وی بعد از مدت ها خبرروحیه بخش بودوانرژی تازه ای به ما داد، امیدوارم هرچه زودتر شاهد بهبودی اقای انصاری دیگر همکارمان نیز باشیم .

توصیه ام به همکاران عزیز این است که در این شرایط سخت با همدیگر نهایت همکاری رو داشته باشند و همچنین احترام همدیگر را نگه دارند. گاها شده خودم از فرط خستگی و فشار کاری عصبانی شدم ولی بعدا پشیمان شده ام.این روزها تمام خواهد شد باید همه با هم همکاری داشته باشیم تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.