کد خبر : 2400
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آخرین وضعیت انتخاباتی شهرستان سراب بسته هستند
-

آخرین وضعیت انتخاباتی شهرستان سراب

آخرین وضعیت انتخاباتی شهرستان سراب

🔹گزارش تحلیلی خبری دوم از انتخابات سراب ✍تهیه و تنظیم :گروه خبری شبکه مردم سراب و ماهنامه زمستان درخبرگان رهبری رای ما حضرت آیت الله هادی ملکوتی به گزارش شبکه مردم سراب ،تنها ۷۲ ساعت به آغاز اظهارنظر و داوری شهروندان سرابی نسبت به نامزدهای انتخاباتی باقی مانده و این سه روز سرنوشت ،تعیین کننده

🔹گزارش تحلیلی خبری دوم از انتخابات سراب

✍تهیه و تنظیم :گروه خبری شبکه مردم سراب و ماهنامه زمستان

درخبرگان رهبری رای ما حضرت آیت الله هادی ملکوتی

به گزارش شبکه مردم سراب ،تنها ۷۲ ساعت به آغاز اظهارنظر و داوری شهروندان سرابی نسبت به نامزدهای انتخاباتی باقی مانده و این سه روز سرنوشت ،تعیین کننده آن خواهد بود که مردم سراب این بار ردای بهارستان را به کدام فرد به امانت خواهند داد .با ذکر و یادآوری این نکته که هر صندلی بهارستانی با خون پاک و مطهر ۸ هزار شهید خونین بال عجین است و شهدا ناظر بر اعمال و رفتار نمایندگان ملت .
🔹با بررسی های میدانی اکنون چهارنفر به عنوان نامزد شاخص و مطرح برای ربودن کرسی بهارستان پنجه در پنجه هم و با فاصله کم و بیش معنا دار درصدر قراردارند.

🔹یوسف داودی نماینده فعلی و با تجربه حضور در دو مجلس دهم و یازدهم و دارنده ۲۰ هزازرای دوره یازدهم  با انتشار کتابی کارنامه کاری خود را ارایه داده و هواداران خود را منسجم وارد میدان کارزارکرده است .
درتازه ترین ابتکار پزشکیان نماینده مردم تبریز و از چهره های ملی و سیاسی کشور علنا از کارنامه وی دفاع و اظهار امیدواری کرده که بار دیگر با او همکارشود .گویی پزشکیان به حضور مجدد خود اطمینان دارد.

🔹مجید نصیر پورسردهایی مرد سرد وگرم کشیده انتخابات و با سابقه حضور در مجلس هشتم و نیز سابقه ۳۱ سال فعالیت در بخش های مختلف مجلس و با توجه به پایگاه رای و کسب بیش از ۱۶ هزار رای در دوره قبل   از رقبای مهم یوسف داودی می باشد. او یک بار که بسیاری پیروزی مجدد را برایش محتمل و تقریبا قطعی می دانستند.به علت عدم تایید شورای نگهبان از حضوردرعرصه بازماند .اونیز بخت پیروزی دارد .

🔹امیر صنعتی مهربانی  این بار با تمام توان وارد عرصه انتخابات شده است .او نیز با توجه به پایگاه اجتماعی  و رای قابل توجه در سخت ترین شرایط و با در نظر گرفتن حمایت طیفی از اصول گرایان از وی بخت پیروزی  در انتخابات را دارد .خاصه اینکه اکنون در بخش مرکزی رقیب های جدیدی وارد میدان شدند.

🔹  همانگونه که نوشتیم در دوره قبل مجید نصیرپور و یوسف داودی دو قطب بخش مرکزی بودند که آرای اکثریت را کسب کردند اما این بار….
🔹بهروز کرامتی مرد رای ساز و رای سوز انتخابات ،تصمیم گرفت شخصا بخت خود را بیازماید و مشتری نشستن بر صندلی بهارستان شود .
او قبل ها پتانسیل و ظرفیتی برای نامزدهای انتخاباتی محسوب می شد و هردوره  از فردی خاص حمایت کرد و اتفاقا یا از شانس یا با حساب و کتاب نامزد مورد حمایت اش پیروز میدان شد.
اگر به پیشینه کرامتی نگاه شود او در سال ۱۳۷۶ که از حامیان حسین انواری نماینده دوره پنجم بود با انتشار تکذیبیه حمایت انواری از ناطق نوری، این نامه را در چهارراه انقلاب و درحاشیه یکی از راهپیمایی ها قرائت کرد او سپس با مخالفت علنی با انواری  به اردوگاه حاج امیر صنعتی پیوست .

از شورای شهر استعفا داد و سکان دار آموزش و پرورش شد  و ناگهان در بحبوبه انتخابات هفتم مجلس از مدیریت کناررفت.

اما نکته قابل توجه اینکه او هیچگاه حامی مجید نصیرپور  و مخالف علنی  امیر صنعتی نشد .

با توجه به فعالیت انتخاباتی، توانسته خود را بالا بکشد و جز نامزدهای مطرح گردد.

شاید با خوانش این متن نامزد جوان فرشاد گلمرادی گلایه کند که او نیز بخت پیروزی دارد ولی نظر نگارنده بر پدیده بودن او تاکید دارد و دوره های بعدی باید بخت خود را بیازماید

منتظر گزارش های تحلیلی ما باشید

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.