کد خبر : 2379
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
-

شمارش معکوس برای آغاز مارتن انتخاباتی در سراب

شمارش معکوس برای آغاز مارتن انتخاباتی در سراب
شمارش معکوس برای آغاز رقابت های نفس گیر انتخاباتی آغازشد .

شمارش معکوس برای آغاز کارزار انتخاباتی

یافته ها و بررسی های میدانی شبکه خبری مردم سراب نشان می دهد که به احتمال قریب به یقین یکی از این پنج نفر نمایندگی مردم را برعهده خواهد گرفت .
یوسف داودی با رتبه علمی استادی و با سرمایه دو دور نمایندگی مجلس و کارنامه فعالیت ۸ ساله وارد میدان انتخاباتی شده است .یکی از طرفداران پرو پاقرص که ۸ سال پیش از سه دور نمایندگی داودی سخن می گفت اکنون نیز همچنان با استواری بر پیش بینی خود اصرار می ورزد .اگر داودی بتواند اعتماد مجدد را به دست آورد به عنوان اولین فردی در تاریخ انتخابات سراب خواهد بود که سه دوره می شود

مجید نصیر پور سردهایی ،سرد و گرم کشیده انتخابات و مرد همیشه در صحنه با رتبه علمی دکترای مطالعات علوم اجتماعی از دور ششم مجلس پای ثابت انتخابات بوده در دوره هشتم به مجلس راه یافت و در دوره نهم با وجود مساعد بودن شرایط نتوانست از صافی نظارت عبور کند اما در دوره دهم و یازدهم در جایگاه دوم قرارگرفت او اینک قصد دارد تا بخت خود را مجددا بیازماید .
طرفداران او معتقدند که کارنامه وی قابل توجه بوده و تجربه حضور در مجلس امتیاز مهم این نماینده ادواری است.

امیر صنعتی مهربانی با سابقه یک دور نمایندگی مجلس ،او نیز چون داودی و نصیرپور از ژنرال های کارآزموده انتخاباتی است .رای پایه وی از مهربان و نیز طرفداران او در بخش مرکزی شهرستان می تواند این نماینده ادوار را امیدوار به بازگشت به مجلس نماید .او نیز با کارنامه وارد میدان انتخاباتی شده است .

بهروز کرامتی فعال سیاسی و اجتماعی شهرستان ،با سابقه ریاست آموزش و پرورش و ۷ سال عضویت در پارلمان شهری برخلاف دوره های قبل که بیشتر سخنگوی نامزدهای انتخاباتی مطرح و شاخص بوده این بار تصمیم گرفته تا خود درراس قرارگیرد و مشتری صندلی پرچالش بهارستان شود .رای زادگاهش روستای قلعه جوق و تعدادی از معلمان و فرهنگیان و طرفداری آنها این نامزد انتخاباتی راامیدوار کرده است .

محمد عبدالهی مهربانی پدیده انتخاباتی دوره قبل که با وجود رای تقریبا اجماعی منطقه مهربان به جز شهر دوزدوزان به دلیل عدم موفقیت در کسب رای کافی در بخش مرکزی از راه یابی به مجلس بازماند.
عبدالهی با سابقه دبیری و رتبه علمی دکترای برنامه ریزی شهری یک دور سابقه فرمانداری شهر چاراویماق را در پیشینه کاری خود دارد و . او اینبار کارزار سختی خواهد داشت ولی انتخابات را به طور قطع نمی توان پیش بینی کرد و همچنان می توان او را از بخت های انتخابات دانست .

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
یک بی‌سواد شنبه , ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۱۱

یافته ها و بررسی های میدانی شبکه خبری مردم سراب نشان می دهد که به احتمال قریب به یقین یکی از این پنج نفر نمایندگی مردم را برعهده خواهد گرفت… یعنی شما با این تحلیل که یکی از ۵ نفر نمایتده مردم سراب خواهند بود پشت هر تحلیلگر مسائل سیاسی را از پشت بسیتید و انصافا یک پیش بینی تاریخی کردید. نقل است کی نفر وارد مسجد می‌شود و می‌پرسذ نمازخانه این مسحد کجاست؟ یکی نیست به او بگوی نادان اینجا خودش نمازخانه است. واقعا این پیش بینی شما تاریخی است و باید به این سواد عمیق شما آفرین گفت. من تا حالا تصور می کردم به غیر از این پنج نفر هم کسی هست که نماینده سراب باشد و یا ایتکه سه نفر نماینده خواهند شد که با مطالعه تحلیل شما متوجه شدم فقط یک نفر به عنوان نمیانده سراب انتخاب خواهد شد. .

نظرات بسته شده است.