کد خبر : 177
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۰۲
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مرگ آفرینی در جاده ها بسته هستند
-

کمبود علائم و تابلوهای راهنمایی

مرگ آفرینی در جاده ها

مرگ آفرینی در جاده ها
رئیس دادگستری سراب با انتقاد ازکمبود علائم راهنمایی و رانندگی و هشدار دهنده و نبود تجهیزات ایمنی در محورهای اصلی و روستائی این شهرستان گفت: عدم توجه و نظارت مسئولین مربوطه به وضعیت راههای اصلی و فرعی، موجب افزایش ۷۴ درصدی تصادفات منجر به فوت در یکسال گذشته شده است.

به گزارش مردم سراب به نقل از ایرنا،مهدی شمسی رئیس دادگستری سراب در کارگروه پیشگیری از وقوع جرایم گفت: احداث پارکینگ، دوربرگردان و گارد ریل میانی در بزرگراه سراب – بستان آباد و اصلاح تیرهای وسط معابر، احداث سرعت گیر در برخی تقاطع، آشکارسازی تابلوها، خط کشی و احداث شانه خاکی در جاده‌های روستایی از جمله مواردی است که در فصل حضور مسافر و گردشگر باید انجام شود.

وی، با اشاره به فرارسیدن فصل تابستان و امکان بروز سو استفاده برخی از افراد برای تصرف زمین‌های دولتی، منابع طبیعی، تغییر کاربری و تصرفات غیرمجاز گفت: باید شکافهای قانونی جهت سواستفاده و دور زدن‌های قانون از بین برود.

افزود: دستگاه‌های اجرایی و نظارتی باید در این ایام با تشکیل گشت‌های ویژه از وقوع و بروز تخلفات ملکی و ساختمانی جلوگیری کنند.

رئیس دادگستری سراب، در ادامه با اشاره به نقش مهم و کلیدی ثبت اسناد و املاک، در رابطه با کاهش جرم و اختلافات اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۸ هزار هکتاراز اراضی منابع طبیعی سند دار شده و در سالجاری نیزبرای حدود ۷ هزار هکتارسند صادر خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.