کد خبر : 439
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۵:۳۹
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای موکب نرگس خاتون به یاد شهدای سراب تشکیل شد بسته هستند
-

حجت الاسلام بختیاری خبرداد:

موکب نرگس خاتون به یاد شهدای سراب تشکیل شد

موکب نرگس خاتون به یاد شهدای سراب تشکیل شد
موکب نرگس خاتون با هدف ارائه خدمات به زائران روز اربعین ویژه شهرستان سراب شروع به فعالیت کرد.

به گزارش شبکه خبری مردم به نقل از مفداسراب،موکب نرگس خاتون به نام و یاد شهدای شهرستان سراب جهت ارائه خدمات به زائران اربعین تشکیل شد.

حجت الاسلام جواد بختیاری امام جمعه موقت سراب در نشست رابطین ستاد امربه معروف و نهی از منکر دانشکده علوم پزشکی سراب گفت:به یاد شهدای گرانقدر شهرستان سراب و با بهره گیری از ظرفیت های ممکن در حوزه دانشگاهی،جوانان و بهداشت و درمان موکب نرگس خاتون برای ارائه خدمات مطلوب به زائران با کمک های خیران و افراد نیک اندیش راه اندازی وتمهیدات لازم در این مورد صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات پزشکی و مراقبتی به زائران بخشی از فعالیت این موکب خواهد بود تصریح کرد: با مساعدت دکتر نادی رئیس دانشکده علوم پزشکی سراب کمیته بهداشت و درمان موکب تشکیل و فراخوان همکاری از دانشجویان،استادان و کارکنان درمانی و بهداشتی داده است.

دکتر نادی در نشست رابطین ستاد امربه معروف و نهی از منکر دانشکده علوم پزشکی سراب گفت: ترویج و فرهنگ سازی برای حضور در عتبات عالیات و مکان های مذهبی از معروفات مهم است و نقشی که پیاده روی اربعین در این زمینه داردبسیار حائز اهمیت است و حضور در این مراسم به خودسازی و دگرگونی مثبت درفرد کمک می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.