کد خبر : 359
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سعید ملکوتی به عنوان دبیرگزینش مرکزی تامین اجتماعی معرفی شد بسته هستند
-

سعید ملکوتی به عنوان دبیرگزینش مرکزی تامین اجتماعی معرفی شد

سعید ملکوتی به عنوان دبیرگزینش مرکزی تامین اجتماعی معرفی شد
سعید ملکوتی به عنوان دبیر گزینش کل سازمان تامین اجتماعی معرفی شد.

شبکه خبری مردم به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی محمد حسن زدا، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم از خدمات خالصانه و زحمات بی دریغ آقای ناصری تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: برای ایشان آرزوی توفیق می کنیم و امیدواریم آقای ملکوتی در مسئولیت تازه ای که بر عهده گرفته اند، موفق باشند.

 محمدعلی ناصری دبیر سابق هیأت مرکزی گزینش سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم گفت: از تمامی همکاران سازمان تأمین اجتماعی و بویژه کارکنان گزینش این سازمان که در دوران تصدی مسئولیت نهایت همکاری را داشته اند تشکر می کنم و از آنها حلالیت می طلبم.

وی ادامه داد: در دوران تصدی مسئولیت دبیری هیأت مرکزی گزینش همواره تلاش کردم که رضای خدا و رضای ولی فقیه و همچنین خدمت به مردم و سازمان را در اولویت قرار دهم و امروز هم برای همکاران سازمان تأمین اجتماعی آرزوی موفقیت دارم.

سعید ملکوتی، دبیر جدید هیأت مرکزی گزینش نیز در این جلسه گفت: امیدوارم لایق اعتماد و حسن ظن مدیریت سازمان تأمین اجتماعی باشم.

وی برای آقای ناصری آرزوی توفیق کرد و افزود: نظم در حوزه مالی و منابع انسانی و همچنین تعامل مناسب با دستگاه از ارکان فعالیت هیأت مرکزی گزینش خواهد بود.

در بخشی از حکم انتصاب سعید ملکوتی از سوی ناصر نقویان دبیر هیات عالی گزینش آمده است: در اجرای بند ۲ تبصره ۲ ماده ۵ و بند الف ماده ۷ قانون گزینش کشور و بنا به پیشنهاد سرپرست محترم سازمان تامین اجتماعی به موجب این حکم به عنوان نماینده دستگاه در هیات مرکزی گزینش سازمان تامین اجتماعی منصوب می شوید.

 همچنین، در بخشی از حکم سعید ملکوتی از سوی محمدحسن زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی آورده شده است: از درگاه ایزدمنان توفیقات روزافزون جنابعالی را در راستای خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانونمداری، اعتدال گرائی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسئلت می نمایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.