کد خبر : 208
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۶:۱۲
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نشست ویژه خبرنگاران تسنیم درسراب برگزارمی شود. بسته هستند
-

نشست ویژه خبرنگاران تسنیم درسراب برگزارمی شود.

نشست ویژه خبرنگاران تسنیم درسراب  برگزارمی شود.

مهدی کاظم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز اظهار داشت: به منظور تبیین برنامه‌های خبرگزاری تسنیم در استان آذربایجان شرقی، پنجمین همایش خبرنگاران استانی این خبرگزاری پایان هفته جاری به مدت سه روز در شهرستان سراب برگزار می‌شود. وی افزود: جریان سازی و جریان شناسی خبری، بررسی عملکردچندماهه گذشته دفاتر شهرستانی و خبرنگاران استان، شناسایی مشکلات

مهدی کاظم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز اظهار داشت: به منظور تبیین برنامه‌های خبرگزاری تسنیم در استان آذربایجان شرقی، پنجمین همایش خبرنگاران استانی این خبرگزاری پایان هفته جاری به مدت سه روز در شهرستان سراب برگزار می‌شود.

وی افزود: جریان سازی و جریان شناسی خبری، بررسی عملکردچندماهه گذشته دفاتر شهرستانی و خبرنگاران استان، شناسایی مشکلات و ظرفیت‌های خبری شهرهای مختلف استان ازمهم ترین اهداف برگزاری این همایش سه روزه است.

بیشتر بخوانید

مدیر خبرگزاری تسنیم در آذربایجان شرقی در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه آموزش خبرنگاری حرفه‌ای و آزمون پایان دوره، تشریح برنامه‌های آینده خبرگزاری در استان و بررسی نقاط ضعف و قوت دفتر خبرگزاری تسنیمدر استان از دیگر محورهای این همایش سه روزه خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت توجه به موضوع آموزش در این خبرگزاری یادآور شد: از روز نخست فعالیت دفتر خبرگزاری تسنیم در استان آذربایجان شرقی آموزش و ارتقای دانش تخصصی خبرنگاران این رسانه همواره مورد توجه و دقت بوده است به طوری که این خبرگزاری برای نخستین بار در حوزه رسانه استان واحد آموزش و پژوهش را با رویکرد بررسی فعالیت رسانه‌ای دفتر استانی و نیز برنامه ریزی آموزش‌ها در استان را تشکیل داد.

کاظم زاده ابراز کرد: در این همایش ضرورت تولید و انتشار آثار کیفی با گستره تاثیرگذاری ملی و محلی مورد تبیین قرار گرفته و از خبرنگاران برتر خبرگزاری تسنیم در آذربایجان شرقی تقدیر می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده از این پس در پایان هرفصل دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه خبرنگاران شهرستانی تسنیم استان به میزبانی یکی از شهرستان‌ها برگزار خواهد شد تا آموزش‌های نوین و تخصصی خبرنگاری را دیده و شاهد کیفیت بخشی بیشتر آثار خبری این خبرنگاران باشیم، ضمن اینکه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های هر شهرستان نیز در دیدار با مدیران ارشد هر شهرستان در دستور کار قرار دارد.

کاظم زادهعنوان کرد: در این راستا در سال گذشته چهار همایش در شهرستان‌های تبریز، کلیبر، مراغه و بناب برگزار شد و امسال نیز برگزاری چنین همایش‌هایی در شهرستان‌های مختلف، این روند تداوم می‌یابد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.