کد خبر : 1398
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شورا یک نهاد جمعی است بسته هستند
-

شورا یک نهاد جمعی است

شورا یک نهاد جمعی است
شیدابی گفت:۸ سال برای عضوبت درشورا کافی است و باید بسترحضور افرادجدید را فراهم کرد.

به گزارش شبکه خبری مردم ؛ملوس شیدایی تنها عضو خانم شورای چهارم و پنجم سراب با توجه به برخی اظهارات درباب ناکارامدی شورای پنجم از طرف یکی از اعضا گفت:نمی شود ناکارامدی ها را به دیگران نسبت داد و موفقیت ها و کامیابی ها را به نام خود ثبت کرد.
وی یاداورشد:مستندات و مصوبات شورا موجود است و صرف ادعا ی بدون دلیل و سند قابل قبول نیست.
وی تصریح کرد :علت عدم ثبت نام درانتخابات ؛ترجیح حضور و خدمتگزاری به مردم در سنگر مدافعان سلامت و کمک در مبارزه با بلای قرن عنوان کرد و درعین حال تاکید کرد:به شخصه عقیده دارم که ۸ سال کافی است و باید برای چرخش نخبگان و فرهیختگان و بسترسازی برای حضور چهره های توانمند تلاش کرد.

این عضو شورای فعلی خاطرنشلن کرد:مردم با حضور حداکثری و فعال خود درانتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی پیام روشنی به بدخواهان نظام و کشورخواهند داد تا اقتدارو عظمت ملت و جوانان تمدن ساز ایران اسلامی درگام دوم انقلاب بیش از پیش تثبت شود.
این مدافع سلامت یاداورشد:خدارا شاکریم که به همت دانشمندان و متخصصان کشور ایران اسلامی با افتخاربه جمع کشورهای دارای توانایی تولید واکسن کووید ۱۹ پیوست .
وی پیشاپیش برای منتخبین شورای ششم سراب ارزوی موفقیت کرد و امادگی خود را برای ایفای نقش مشاور برای شورای جدید درجهت ارایه خدمات بهتر اعلام کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.