کد خبر : 2203
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نشست مشترک مسئولان دانشکده علوم پزشکی با نماینده سراب بسته هستند
-

نشست مشترک مسئولان دانشکده علوم پزشکی با نماینده سراب

نشست مشترک مسئولان دانشکده علوم پزشکی با نماینده سراب
دکتریوسف داودی درجمع رییس؛معاونان و مدیران دانشکده علوم پزشکی سراب در خانه ملت سراب گفت:توسعه زیرساخت های دانشکده علوم پزشکی سراب دراولویت بوده و به عنوان نماینده مجلس آماده همراهی و مساعدت برای این موضوع هستم.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشکده علوم پزشکی سراب  دکتریوسف داودی درجمع رییس؛معاونان و مدیران دانشکده علوم پزشکی سراب در خانه ملت سراب گفت:توسعه زیرساخت های دانشکده علوم پزشکی سراب دراولویت بوده و به عنوان نماینده مجلس آماده همراهی و مساعدت برای این موضوع هستم.
وی به دستاوردهای چندسال اخیر در حوزه سلامت اشاره کرد و افزود:کارنامه تعالی و توسعه دانشکده علوم پزشکی در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری رضایت‌بخش است و پذیرش دانشجوی پزشکی نقطه عطف این پیشرفت ها بود.
دکترداودی از مسئولان دانشکده علوم پزشکی سراب خواست تا هرچه سریعتر برای بهره برداری نهایی  از دستگاه ام آرای و مامو گرافی  تمهیدات لازم صورت گیرد.
دکترنادی رییس دانشکده علوم پزشکی سراب با ارایه گزارشی از وضعیت حوزه سلامت گفت:تلاش داریم تا درهفته سلامت دستگاه ام آرای و مامو گرافی به بهره برداری کامل برسد و نیز عملیات اجرایی مرکز آموزش پزشکی و مرکز تحقیقاتی حوزه علوم پزشکی طی چند روز آینده شروع و انشالله درهفته سلامت شاهد خاکبرداری و پی ریزی خواهیم بود.

نشست مشترک مسئولان دانشکده علوم پزشکی با نماینده سراب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.