کد خبر : 1281
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۵۴
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رشد معنادار مبتلایان به کرونا در سراب بسته هستند
-

رشد معنادار مبتلایان به کرونا در سراب

رشد معنادار مبتلایان به کرونا در سراب
مرحله دوم واکسیناسیون کادردرمانی شروع شد.

به گزارش شبکه خبری مردم سراب،دکتراکبرنادی رئیس دانشکده علوم پزشکی سراب با اعلام جدیدترین آمارکرونایی شهرستان سراب گفت:درحال حاضر شماربستری ها در بیمارستان امام خمینی ره سراب ۳۳نفرمی باشد که نسبت به هفته های گذشته رشد معنادارو با شیب ملایمی را نشان می دهد و این زنگ خطری برای ماست که درصورت ساده انگاری و غفلت از رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند در روزهای آینده شمارمبتلایان را افزایش دهد.

دبیرستاد مهارو کنترل کرونا درشهرستان سراب با بیان اینکه تاکنون دوهزار و ۵۱۹نفر در بیمارستان سراب بستری شدند،عنوان کرد:از این تعداد ۲هزار و ۳۶ نفر با بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند و متاسفانه ۱۳۳نفر نیز براثر شدت عوارض ناشی از کرونا جان خود را از دست دادند.

وی یاداورشد:از کل ۶هزار و ۵۴۹ تست انجام یافته ،تست ۲هزار و ۳۶۲نفر مثبت بوده است.

دکترنادی هشدارداد: در پاره ای ازموارد شاهد برگزاری مجالس عروسی خانگی در سطح شهر هستیم که اثری از رعایت پروتکل های بهداشتی دیده نمی شود و این موضوع می تواند به افزایش شمارمبتلایان منجر شود.

واکسیناسیون درسراب

دکترنادی در مورد وضعیت واکسیناسیون در سراب گفت: فازدوم تزریق واکسن شروع شده و ۱۰نفری که مرحله اول واکسن را دریافت کرده بودند ،مرحله دوم را نیز دریافت کردند و افزون برآن واکسیناسیون جدید برای بیش از ۶۰نفر دیگر از کادردرمانی صورت گرفت.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.