کد خبر : 344
تاریخ انتشار : شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نفلین سینیت باردیگر در ریل اجرا قرارگرفت بسته هستند
-

نفلین سینیت باردیگر در ریل اجرا قرارگرفت

نفلین سینیت باردیگر در ریل اجرا قرارگرفت
مسئول ارشد استان امروز از مسیر اجرای نفلین جدید صحبت کرد.

به گزارش شبکه خبری مردم،پورمحمدی ا ستاندار آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران به بخشی از اقدامات مهم صورت گرفته در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای مسئولیت بنده در استانداری، سه طرح مهم ذوب مس، نفلین‌سینیت و خودروسازی در دستور کار قرار گرفت که تاکنون اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.

پورمحمدی، معدن را یکی از مزیت های بزرگ استان ذکر کرد و با بیان اینکه مقدمات اجرای طرح ذوب در مجتمع مس سونگون فراهم شده است، افزود: دستگاه‌ها و تجهیزات مورد نیاز این طرح به استان منتقل شده و به زودی شاهد اجرای این طرح و تحول بزرگ ایجاد شده در توسعه صنایع معدنی و جلوگیری از خام‌فروشی محصولات معدنی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه همواره بر گردش مالی معادن در استان تأکید کرده‌ایم، افزود: در این راستا، پس از سال‌ها و با پیگیری‌های مکرر، ۴ هزار میلیارد تومان از منابع مس سونگون به بانک‌های استان انتقال یافت که قطعاً موجب تحرک اقتصادی در استان خواهد شد.

پورمحمدی همچنین از انعقاد تفاهم‌نامه اجرای طرح نفلین‌سینیت سراب توسط سرمایه‌گذار خارجی با اعتبار ۶۰۰ میلیون یورو خبر داد و گفت: این طرح پس از سال‌ها رکود مجدداً فعال می‌شود و بهره‌برداری از آن تأثیر بسیار چشمگیری بر رونق اقتصادی و اشتغال در استان خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.