کد خبر : 2253
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آغاز عملیات ساخت پروژه جامع بهداشتی سراب/ تقویت ساختار شبکه سراسری بهداشت در دستور کار نظام سلامت بسته هستند
-

آغاز عملیات ساخت پروژه جامع بهداشتی سراب/ تقویت ساختار شبکه سراسری بهداشت در دستور کار نظام سلامت

آغاز عملیات ساخت پروژه جامع بهداشتی سراب/ تقویت ساختار شبکه سراسری بهداشت در دستور کار نظام سلامت
ا حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عملیات ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستایی اسبفروشان شهرستان سراب به عنوان یکی از ۲۰۰۰ پروژه بهداشتی جدید کشور و در مسیر تقویت ساختار شبکه سراسری بهداشت، آغاز شد.

دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه این مراسم با اشاره به ضعف امکانات و نیروی انسانی نظام سلامت در دوران قبل از انقلاب اسلامی گفت: خوشبختانه امروز نظام سلامت ایران از قوی ترین سیستم ها در منطقه است و پیشرفت های چشمگیر کشور در حوزه های گوناگون و از جمله در حوزه سلامت را مدیون روح بلند امام و ارواح طیبه شهدا هستیم.

وی افزود: دولت مردمی، راهبرد رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار را سرلوحه کار خود قرار داده و افتتاح ۱۵ هزار تخت بیمارستانی معادل ۱۰  درصد کل تخت های بیمارستانی کشور و همچنین دو هزار پروژه بهداشتی، نمونه ای از این رویکرد در حوزه سلامت است.

وزیر بهداشت با بیان این که ایران اسلامی یکی از کشورهای پیشرو در مهار کرونا در جهان شناخته شده است، افزود: فراموش نمی کنیم که در روزهای اول همه گیری کرونا حتی از ارائه واکسن کرونا به ایران امتناع می شد،  اما ما با خودباوری و تکیه بر دانش و توان دانشمندان ایرانی، امروز در شش مرکز و در پلتفرم های مختلف، واکسن کرونا را تولید و صادر می کنیم.

گفتنی است مرکز جامع خدمات سلامت اسبفروشان شهرستان سراب در زمینی با زیربنای ۶۲۰ متر مربع و با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد تومان در مدت ۱۸ ماه ساخته می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.