کد خبر : 1743
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۵:۱۹
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تفاهم نامه نفلین با دانشگاه آزاد اسلامی بسته هستند
-

تفاهم نامه نفلین با دانشگاه آزاد اسلامی

تفاهم نامه نفلین با دانشگاه آزاد اسلامی
امیدها برای اجرای طرح نفلین سینیت سراب پررنگ‌تر شده است.
http://fna.ir/61c5k

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، یوسف داودی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی از انعقاد تفاهم نامه همکاری های علمی و فنی بین مجتمع صنعتی نفلین سینیت و دانشگاه آزاد اسلامی استان خبر داد.

وی افزود: با آغاز مقدمات اجرایی شدن طرح نفلین سینیت و نیاز به نیروهای تخصصی در آینده نزدیک، به منظوره کسب مهارت‌های لازم در این زمینه، نیازسنجی آموزشی و علمی از طرف سازمان ایمیدرو و دانشگاه آزاد اسلامی صورت خواهد گرفت.

نماینده سراب در مجلس تصریح کرد: قرارداد اجرای طرح بزرگ صنعتی تولید پودر آلومینا از سنگ معدن نفلین در شهرستان سراب بین سازمان ایمیدرو و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا موسسه امین منعقد شده و پیمانکار طرح در حال آماده‌سازی کارگاه‌های مورد نیاز برای آغاز عملیات اجرایی است.

داوودی گفت: درصدد هستیم تا به منظور جذب نیروهای متخصص بومی از هم اکنون با همکاری‌های علمی با موسسات آموزشی و دانشگاه‌های فنی مشکلی در زمینه آموزش و مهارت در این مورد نداشته باشیم.

وی همچنین یادآور شد: به منظور ارتقا دانش و فناوری لازم نیاز به انعقاد این تفاهم‌نامه احساس شد و در آینده با سایر مراکز معتبر علمی نیز تفاهم‌نامه‌های مشابه منعقد خواهد شد.

امیدها برای اجرای طرح برزمین مانده نفلین سینیت که قصه پرغصه‌ای داشته با ورود پیمانکار پررنگ‌تر شده است و مردم انتظار دارند تا هرچه سریع‌تر این پروژه به سرانجام برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.