کد خبر : 1588
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای انتقاد از دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها / استقرار مدیران سیزدهم باید سرعت یابد بسته هستند
-

انتقاد از دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها / استقرار مدیران سیزدهم باید سرعت یابد

انتقاد از دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها / استقرار مدیران سیزدهم باید سرعت یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت الاسلام والمسلمین علی‌اکبر اکرمی امام جمعه سراب در خطبه‌های نماز جمعه سراب اظهار داشت:به شخصه اعتقاد دارم که مشکل اساسی کشور مدیریت‌ها بوده و تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمنان با ورود مدیران صالح و توانمند به راحتی مرتفع می‌شود. وی با اشاره به اینکه استقرار مدیران سیزدهم باید

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت الاسلام والمسلمین علی‌اکبر اکرمی امام جمعه سراب در خطبه‌های نماز جمعه سراب اظهار داشت:به شخصه اعتقاد دارم که مشکل اساسی کشور مدیریت‌ها بوده و تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمنان با ورود مدیران صالح و توانمند به راحتی مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استقرار مدیران سیزدهم باید سرعت یابد؛ افزود: در عزل و نصب‌ها باید افراد مومن و انقلابی سرکاربیایند و مدیران ناکارآمد کنار گذاشته شوند.

خطیب جمعه سراب با انتقاد از رویه مرسوم شده دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها و ورود مستقیم آنها به این حیطه در اختیار دولت تصریح کرد:در مواردی نمایندگان به جای توجه به توانمندی و کارآیی میزان حرف شنوی را مدنظر قرار می‌دهند و به انتخابات فکر می‌کنند.

اکرمی با اشاره به استخدام‌های صورت گرفته در ادارات بر توجه به ایثارگران و خانواده‌های شهدا تاکید کرد و گفت: از هرگونه استخدام‌های خارج از مقرارت به بهانه‌های مختلف باید اجتناب شود.

وی به فرهنگ عمومی نیز اشاره کرد و فرهنگ رابه مثابه هوای تنفسی عنوان کرد که باید از هرگونه آلودگی به کنار باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.