کد خبر : 907
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رهاسازی ۱۸ قطعه پرنده وحشی در سراب بسته هستند
-

ایرنا

رهاسازی ۱۸ قطعه پرنده وحشی در سراب

رهاسازی ۱۸ قطعه پرنده وحشی در سراب
معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی گفت: به مناسبت روز گرامیداشت روز زمین پاک، ۱۸ قطعه پرنده وحشی در زیستگاه‌های شهرستان سراب رهاسازی شد.

به گزارش شبکه خبری مردم ،داود غنی پور روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست‌های سازمان حفاظت محیط زیست در حفاظت از گونه‌های حیات وحش، ۱۱بهله سار گپه و پنج بهله عقاب طلایی، یک قطعه چنگر نوک سرخ و یک قطعه باکلان تیمار شده که به صورت داوطلبانه توسط بخش خصوصی در مرکز نگهداری حیات وحش تیمار شده بود، در طبیعت شهرستان سراب رهاسازی شدند.

وی با قدردانی از همکاری رسانه‌های استان با حفاظت محیط زیست، افزود: نکته حائز اهمیت در این موضوع، همکاری علامندان و دوستداران حیات وحش و طبیعت با سازمان حفاظت محیط زیست در تیمار و رهاسازی این گونه‌ها بود که نشان دهنده موفقیت بحث‌های آموزشی و ترویجی در فرهنگ سازی برای حفظ محیط زیست در رسانه‌ها است.

وی ادامه داد: خوشبختانه همکاری‌های علامندان به محیط زیست و حیات وحش روز به روز با اداره کل حفاظت محیط زیست استان افزایش می‌یابد.

غنی پور با بیان این‌که حفاظت از محیط زیست وظیفه قانونی تمام شهروندان است، افزود: شهروندان در هر زمانی که با مواردی چون آسیب دیدگی حیوانات وحشی و موارد مشکوک حیات وحش مواجه شدند، با اداره کل و ادارات شهرستان حفاظت محیط زیست استان تماس بگیرند و در صورت امکان حیوان آسیب دیده را به محیط زیست تحویل دهند تا اقدامات تیمار آن توسط همکاران حفاظت محیط زیست انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.