کد خبر : 873
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۹:۴۲
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای معرفی خیر سلامت سراب بسته هستند
-

معرفی خیر سلامت سراب

معرفی خیر سلامت سراب
آقای رضا قلی رضایی خیر سلامت در این روزهای تلخ به یاری همشهریان خود شتافته است.

به گزارش شبکه خبری مردم،” آقای رضا قلی رضایی” از خیران سلامت شهرستان سراب می باشد که در روزهای تلخ کرونایی با اهدای مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال از طریق مجمع خیران سلامت به کمک همشهریان خود شتافته است؛ گفتگوی کوتاهی با وی انجام دادیم که چکیده آن را با هم می خوانیم:

آقای رضا قلی رضایی از اهالی روستای سلطان آباد سراب است که در سال ۱۳۵۲ از این روستا مهاجرت و در تهران سکونت گزید،وی به مدد تلاش و پشتکار فراوان توانسته در حوزه اقتصاد و صادرات از افراد موفق باشد و در کنار فعالیت اقتصادی دست به خیر بوده و رد پای این خیر بزرگواردر امورعام المنفعه دیده می شود.

به گفته مدیر سابق آموزش و پرورش سراب این خیر بزرگوار در مدرسه سازی هم مشارکت کرده و افزون بر مدرسه سازی در روستای زادگاهش در مدرسه سمیه سراب نیز ۳ کلاس درس احداث کرده است.

از کمک به مدرسه سازی گرفته تا تهیه آمبولانس برای مرکز سالمندان سردها و در این روزها نیز کمک به تامین ملزومات حفاظتی و پزشکی برای انسانهایی که در جبهه نبرد با کرونا مشغول دفاع از سلامت مردم هستند.

آقای رضایی با تاکید بر اینکه کشور اکنون درگیر نبرد با کرونا و یک جنگ تمام عیار است گفت: همچون دوران دفاع مقدس باید همه پای کار بیایند و با رحم و انصاف به همدیگر و کمک به همنوع در پیروزی مردم سهیم شوند.

وی یاداورشد:نباید انتظار داشت که دولت به تنهایی بارهمه مسئولیت ها را بر عهده گیرد بلکه باید خیران وارد عمل شوند چرا که کمک های مردمی آسانتر و سریعتر است و دچار بوروکراسی های اداری و کاغذبازی نمی شود.

این خیر حوزه کاری خود را پارچه فروشی و صادرات خشکبار عنوان کرد و افزود: خدا را شاکر است که توفیق یافته تا در امور خیریه نیز سهیم شود.

آقای رضایی با بیان عشق خود به وطن بیان کرد آذربایجان تاج ایران است و سراب همچون نگینی در آذربایجان می درخشد و باید همه سرابیان برای آبادانی و توسعه شهر تلاش کنند.

وی در پایان این شعر را باز خوانی کرد:                تو کز محنت دیگران بی غمی               نشاید که نامت نهند آدمی

این گزارش حاکی است ،دکتر اکبرنادی رئیس دانشکده علوم پزشکی سراب طی تماس تلفنی با این خیرسلامت از کمک های وی  تشکر و قدردانی کرد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.