کد خبر : 847
تاریخ انتشار : شنبه ۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان شد بسته هستند
-

حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان شد

حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان شد

به گزارش شبکه خبری مردم سراب، «احمد حمزه‌زاده» در حضور استاندار آذربایجان شرقی به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی معرفی شد. در حکم علی‌اصغر مونسان خطاب به «احمد حمزه‌زاده» آمده است: «نظر به تعهد و تجارب جناب‌عالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان “مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی” منصوب می‌شوید. اجرای برنامه‌های

مدیرکل جدید میراث فرهنگی آذربایجان شرقی منصوب شد

به گزارش شبکه خبری مردم سراب، «احمد حمزه‌زاده» در حضور استاندار آذربایجان شرقی به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی معرفی شد.

در حکم علی‌اصغر مونسان خطاب به «احمد حمزه‌زاده» آمده است:

«نظر به تعهد و تجارب جناب‌عالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان “مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی” منصوب می‌شوید.

اجرای برنامه‌های خلاقانه در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی، تعریف مسیرهای جدید گردشگری، برنامه‌ریزی جهت تقویت تورهای گردشگری، افزایش کیفیت هتل‌ها و رستوران‌های سنتی و بین‌راهی، ایجاد و احداث بازارچه‌ها و فروشگاه‌های صنایع‌دستی، حفاظت و پاسداری از میراث ارزشمند فرهنگی‌تاریخی و مرمت و احیای بناهای تاریخی و استفاده حداکثری از بخش خصوصی و بهره‌گیری از توان تخصصی صاحب‌نظران، کارشناسان، منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیریت عالی استانی، هماهنگی با حوزه‌های ستادی، توجه به مسائل انسانی، ایجاد فضای صمیمی و دوستانه با فراهم کردن زمینه‌های پیشرفت شغلی کارکنان از مهم‌ترین شاخصه‌هایی است که انتظار می‌رود در راستای تحقق اهداف سازمان اهتمام لازم به‌عمل آید.

توفیق روزافزونتان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.»

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی، حمزه زاده پیش از این مسئولیت‌هایی نظیر قائم‌مقام مدیرکل، معاون گردشگری و معاون سرمایه‌گذاری اداره کل را عهده دار بوده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.