کد خبر : 839
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای قفل جاده سلامت سراب می شکند بسته هستند
-

قفل جاده سلامت سراب می شکند

قفل جاده سلامت سراب می شکند
پروژه احداث جاده سلامت در مسیر جاذبه‌های گردشگری شهرستان سراب با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان اجرا شده و جهت استفاده عموم آماده است.

به گزارش شبکه خبری مردم سراب،مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تکمیل جاده سلامت در مسیر جاذبه‌های گردشگری شهرستان سراب خبر داد.

مرتضی آبدار ضمن اعلام این خبر، گفت: در راستای توسعه و تسهیل دسترسی گردشگران به جاذبه‌های گردشگری پر رفت و آمد شهرستان سراب، این اداره کل اقدام به احداث جاده سلامت در این مسیر کرد.

وی ادامه داد: طی پروژه احداث جاده سلامت مسیر جاذبه‌های گردشگری شهرستان سراب اقداماتی نظیر “آسفالت راه روستای الله حق، اجرای دیوار حائل جهت انتقال آب‌های فصلی و همینطور باکس‌های انتقال جریان آبزیر” اجرا و تکمیل شد و همچنین احداث پارکینگ، نمازخانه و سرویس بهداشتی از سایر پروژه‌های در حال اجرا در این مسیر گردشگری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، وی در خاتمه بیان کرد: پروژه احداث جاده سلامت در مسیر جاذبه‌های گردشگری شهرستان سراب با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان اجرا شده و جهت استفاده عموم آماده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.