کد خبر : 798
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رویش نسل جدیدی از جوانان خلاق دربستر انقلاب اسلامی /سخت گیری های بیهوده جوانان را دورمی کند بسته هستند
-

رویش نسل جدیدی از جوانان خلاق دربستر انقلاب اسلامی /سخت گیری های بیهوده جوانان را دورمی کند

رویش نسل جدیدی از جوانان خلاق دربستر انقلاب اسلامی /سخت گیری های بیهوده جوانان را دورمی کند
نماینده ولی فقیه در استان بر تقویت تعهد حرفه ای و اخلاق دانشجویان تاکید کرد.


به گزارش شبکه خبری مردم ،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان در دیدار جمعی از دانشجویان و مسئولان دانشکده علوم پزشکی سراب گفت:دانشجویان حوزه سلامت باید طوری آموزش ببینند که تعهد حرفه ای و اخلاق انسانی و اسلامی در وجود آنها نهادینه شود.

وی افزود:باید این باور در دانشجویان علوم پزشکی ایجاد شود که حرفه انها مقدس است و رضای الهی نیز از رضای خلق او حاصل می شود.

امام جمعه تبریز با بیان مصادیقی از انسان دوستی و خدمت خالصانه جامعه پزشکی بر نقش رفتار و اخلاق نیکو در مواجهه با بیماران تاکید کرد و یاداورشد:اگرچه ممکن است برخی نارسائی ها یی در بیمارستان ها و مراکز درمانی بوده باشد اما بیماران و همراهان آنها نیازمند برخورد توام با ادب و احترام هستند. رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به نقش بی بدیل جوانان و دانشجویان در توسعه و تعالی کشور گفت:امروز با نسل جدیدی از جوانان نخبه،آگاه و روشن ضمیر روبرو هستیم که حاصل رویش انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه نباید با سخت گیری های بیهوده جوانان را از خود دورکنیم تاکید کرد:نمی توان از ظاهر افراد درباره انها قضاوت کرد و امروزه شاهد حضورجوانانی پاک و شریف در تمام عرصه ها هستیم که باید نقش حمایتی از انها داشته باشیم و حضور پررنگ آنها در آئین های شب قدر،اعتکاف نشانه های مثبتی هستند.

در ادامه دکتر اکبرنادی رئیس دانشکده علوم پزشکی سراب با ارائه گزارشی از سیمای سلامت شهرستان سراب گفت:مسئولان دانشکده نوپای علوم پزشکی سراب با وجود برخی مشکلات تلاش دارند تا خدمات سلامت را در بهترین حالت ممکن به مردم ارائه کنند و دراین راستا هم اینک بیش از ۴۰متخصص و دو فوق تخصص در رشته های مختلف در درمانگاه تخصصی و بیمارستان مشغول ارائه خدمت هستند.

حجت الاسلام یو.سف خیری رئیس نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان برخی ویژگی های شخصیتی حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم از حمایت های ایشان تشکر و قدردانی کرد.

این گزارش حاکی است در این دیداتر تعدادی از دانشجویان فعال در عرصه فرهنگ به همراه مسئولان دانشکده علوم پزشکی حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.