کد خبر : 254
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حمایت قاطع و تمام قد امام جمعه سراب از خبرنگاران بسته هستند
-

حمایت قاطع و تمام قد امام جمعه سراب از خبرنگاران

حمایت قاطع و تمام قد امام جمعه سراب از خبرنگاران
بنده بارها به فرماندار، نماینده مجلس و سایر مسئولان تاکید کرده‌ام که نباید با خبرنگاران برخورد قضایی شود و محدودیتی برای خبرنگاران ایجاد نکنند.

به گزارش شبکه خبری مردم به نقل از تسنیم:امام جمعه سراب گفت:بنده بارها به فرماندار، نماینده مجلس و سایر مسئولان تاکید کرده‌ام که نباید با خبرنگاران برخورد قضایی و انتظامی شود و محدودیتی برای خبرنگاران ایجاد نکنند این در حالی است که در انتخابات مورد داشتیم که به خبرنگاران سراب اجازه ورود به فرمانداری نمی‌دادند با همراهی بنده وارد فرمانداری سراب شدند چراکه اگر می‌خواهیم اخبار دقیق به مردم برسانیم غیر خبرنگاران کس دیگری نداریم.

اکرمی با انتقاد از عملکرد ضعیف روابط عمومی ادارات شهرستان سراب گفت: متاسفانه روابط عمومی ادارات شهرستان سراب یا تعطیل‌اند و یا این‌که بسیار ضعیف عمل می‌کنند و کارایی آن‌چنانی در حوزه خبررسانی ندارند.

از عملکرد فرهنگی این دولت رضایت ندارم مخصوصاً این دولت فضای مجازی را رها کرده است.

وی یادآور شد: من ضمن این‌که از مسئولان فعلی تشکر و دفاع می‌کنم اما از عملکرد فرهنگی این دولت رضایت ندارم مخصوصاً این دولت فضای مجازی را رها کرده است و خدماتی که به پیام‌رسان خارجی و داخلی داده یک‌سان نیست و در حقیقت پیام‌رسان داخلی و بومی به اندازه پیام‌رسان خارجی ارزش قائل نمی‌شود و از طرفی عملکرد فرهنگی را صرفاً به برگزاری کنسرت و اقدامات ضد فرهنگی خلاصه می‌کنند.

امام جمعه سراب بابیان اینکه از مدیران و مسئولان در رابطه با مدیریت فضای مجازی و فعالیت‌های فرهنگی تراز انقلاب هیچ انتظاری ندارم، خاطرنشان کرد: متاسفانه وزیر جوان دولت اگر ذره‌ای هم حیا و آبرو بود با تصمیماتی که از بالا به او القاء شد از بین برد، پیام‌رسان تلگرام را به طور ناقص فیلتر کردند و به جای آن فیلترشکن‌ها فعال نمودند و با این اقدام حیا را بردند و خوردند.

اکرمی گفت: بنده اعتقادی به فیلترینگ ندارم و امروز زمان فیلتر و اعمال محدودیت نیست اما انتظار می‌رفت رئیس‌جمهور که مدام می‌گوید مخالف فیلترینگ است به جای رها کردن فضای مجازی آن را مدیریت می‌کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.