کد خبر : 2161
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۳۲
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای همایش میراث ماندگاربرگزارشد بسته هستند
-

همایش میراث ماندگاربرگزارشد

همایش میراث ماندگاربرگزارشد

مایش میراث ماندگار با حضور دکتر ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، یوسف داوودی، نماینده مردم سراب در مجلس، اکبر نادی، رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان سراب و جمعی از خیّران سلامت در مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مردم سراب،دکتر ابوالفضل باقری‌ فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت در همایش میراث ماندگار، ضمن قدردانی از همراهی و همیاری خیّرین سلامت، گفت: خیّرینی که در حوزه‌ ها و پروژه های آموزشی کمک می کنند، کارشان ماندگار خواهد بود.


وی ضمن تاکید بر رعایت استانداردهای آموزشی در دانشگاه ها، افزود: امیدواریم در دانشکده علوم پزشکی سراب نیز مانند سایر دانشگاه ها از جمله تبریز، متخصصان بزرگی تربیت شوند.


در ادامه این همایش، یوسف داوودی، نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی اظهار کرد: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از هیچ تلاشی برای پیشرفت و توسعه مناطق محروم فروگذار نبودند.


وی افزود: در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم، بیمارستان ۶۴ تختخوابی مهرگان با دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال ساخت بوده و شهرستان سراب با تمام توان در حال توسعه و پیشرفت است.


داوودی بیان کرد: حدود ۱۲۰ پزشک فوق تخصص، متخصص و پزشک عمومی در شهر سراب به مردم خدمت‌ رسانی می کنند. دکتر اکبر نادی، رییس دانشکده علوم پزشکی سراب نیز در این همایش گفت: تقریبا چهار ماه قبل با کمک خیّرین در جهت ساخت و ساز حوزه آموزشی دانشکده علوم پزشکی سراب گام برداشتیم و مقرر شد که از کمک های خیّرین سرابی مقیم تهران نیز بهره مند شویم.


دکتر نادی همچنین تصریح کرد: شهرستان سراب دارای یک بیمارستان ۲۲۲ تختخوابی است و در حوزه بهداشت نیز پیشرفت خوبی صورت گرفته، اما در حوزه آموزش نیازمند یک خوابگاه دانشجویی و ساختمان آموزشی علوم پزشکی مستقل هستیم.


رییس دانشکده علوم پزشکی سراب افزود: وزارت بهداشت اعتبارات خوبی در اختیار ما قرار داده است، اما دارای محدودیت هایی نیز هستیم؛ لذا از کمک های خیّرین بهره گرفتیم. معتقد هستیم که هرچقدر در بخش آموزش هزینه کنیم، سرمایه گذاری برای نسل های آینده محسوب می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.