کد خبر : 2041
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۵:۲۵
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای عملیات احداث بزرگراه سراب- بستان آباد درحال اتمام است بسته هستند
-

عملیات احداث بزرگراه سراب- بستان آباد درحال اتمام است

عملیات احداث بزرگراه سراب- بستان آباد درحال اتمام است

فرماندار سراب گفت: عملیات احداث بزرگراه سراب- بستان آباد درحال اتمام بوده و این پروژه از اهمیت فراوانی برای مردم منطقه برخوردار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن یحیوی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از شروع به کار دولت آیت الله رئیسی تکمیل و اتمام پروژه‌های ناتمام در اولویت قرار داشته و شتاب گرفته است، تصریح کرد: مراحل نهایی احداث بزرگراه سراب بستان آباد درحال اجراست و با تلاش‌های استاندار و پیگیری‌های نماینده سراب اکنون خط کشی و نصب تابلوهای ایمنی آغازشده و بزودی افتتاح خواهد شد.

وی یادآورشد: با اتمام این پروژه بلافاصله ادامه کار شروع و بزرگراه سراب به نیر وارد فاز اصلی اجرا خواهد شد و دولت اعتبارات لازم را درنظر گرفته است.

رئیس شورای اداری سراب با بیان اینکه در طول یکسال اخیر وزیر بهداشت و درمان؛ معاون رئیس جمهور به عنوان نماینده عالی دولت؛ مقامات ارشد وزارتی و استانی از سراب بازدید کردند افزود: استاندار آذربایجان شرقی با عنایت خاصی سه بار به منطقه سفر و از پروژه نفلین سینیت نیز که دراین دولت وارد فاز اجرا شده بازدید میدانی به عمل آورد.

یحیوی از توسعه حوزه سلامت و ایجاد رشته پزشکی در دانشکده علوم پزشکی سراب خبر داد و تاکید کرد: با همدلی مسئولانه و حمایت‌های مردم و تلاش شبانه روزی مدیران شاهد اعتلای منطقه خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.