کد خبر : 1993
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۱۳
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نشست هم اندیشی خبرنگاران سراب بسته هستند
-

نشست هم اندیشی خبرنگاران سراب

نشست هم اندیشی خبرنگاران سراب

در نشست هم‌اندیشی درمورد راهکارهای ارتقا فعالیت های خبری و رسانه ای در شهرستان سراب تبادل نظر شد.

بهنام مجتهدی خبرنگار صدا و سیما دراین نشست بر ضرورت هم افزایی و همکاری بین خبرنگاران تاکید کرد.
غلامرضا اقبالی رییس خانه خبرنگاران و نماینده هانا خبر درمورد بحث رسمی و غیررسمی و فعالیت خبری افزود:با گسترش شبکه ها و رسانه های اجتماعی امروز بحث شهروند خبرنگار پررنگ تر شده و هرگوشی همراه یک رسانه است
وی یادآورشد :درعین حال حرفه ای فعالیت کردن و انسجام به بهبود فرایندها کمک می کند.
جواد عباس زاده مدیر مسئول رسانه اجتماعی مردم سراب و خبرنگار فارس درسراب با اشاره به اینکه خانه خبرنگاران نافی فعالیت های دیگر دوستان نخواهد بود بلکه برای انسجام بخشی و افزایش دانش حرفه ای و حمایت های صنفی تلاش می کند افزود:اکنون در سراب افزون بر دوخبرنگارمعرفی شده از طرف صدا و سیما خوشبختانه پایگاههای خبری مردم سراب ؛صبح سراب و صدای سراب را داریم و نشریه و ماهنامه سراب سیراب نیز به عنوان رسانه مکتوب فعالیت می کند.
در ادامه فیاض محمد باقری مدیرمسئول سراب سیراب بر ضرورت حمایت های بیشتر خانه خبرنگاران از فعالیت های خبری تاکید و افزود:تعامل و انسجام خبرنگاران باعث می شود تا حرف ها و مطالبات مردمی از طرف مابهتر و قوی تر پیگیری شود.
حسن نبات مدیر پایگاه خبری صدای سراب نیز گفت:امروز و دراین روزها شاهد تأثیرگذاری رسانه ها و اهمیت یافتن موضوعات مطرح شده هستیم .
امین عربزاده مدیر صبح سراب نیز با ارایه گزارشی از پیگیری های هفته های اخیر این رسانه یادآورشد:خانه خبرنگاران می تواند به حرفه ای شدن فعالیت ها کمک کند ودرعین حال استقلال رسانه ها نیز با توجه به اهداف هرکدام حفظ شود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.