کد خبر : 1811
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
-

مهارت شهروندی ضرورت روز

مهارت شهروندی ضرورت روز

گلایه از شهروند محترم و تشکر ویژه از عوامل محترم انتظامی شاغل در پلیس ۱۱۰ استان : حوالی ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۱۳ بهمن خودروی خود را در انتهای خیابان فردوسی غربی جنب مجتمع تجاری میلاد پارک کرده بودم ، در موقع بازگشت همان طور که در عکس فوق مشاهده می فرمائید با مزاحمت یک

گلایه از شهروند محترم و تشکر ویژه از عوامل محترم انتظامی شاغل در پلیس ۱۱۰ استان : حوالی ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۱۳ بهمن خودروی خود را در انتهای خیابان فردوسی غربی جنب مجتمع تجاری میلاد پارک کرده بودم ، در موقع بازگشت همان طور که در عکس فوق مشاهده می فرمائید با مزاحمت یک دستگاه روآ که به صورت دوبله پارک شده بود مواجه گردیدم و از طرفی به شدت عجله داشتم و باید فورا خودم را به منزل می رساندم . دقایقی منتظر مانده و از مغازه های اطراف پرس و جو کردم و از نگهبانان محترم مجتمع تجاری میلاد هم خواهش نمودم پیچ کنند شاید راننده سهل انگار و بی توجه به حقوق شهروندی مشغول خرید یا گردش در پاساژ باشد ولی خبری نشد تا اینکه در نهایت مجبور شدم از پلیس محترم ۱۱۰ کمک بگیرم که در کمتر از ۵ دقیقه به کمک ایشان رفع مزاحمت گردید. لذا برخود وظیفه دانستم با انعکاس موضوع در فضای مجازی ضمن تشکر و قدر دانی از پلیس ۱۱۰ استان از این همشهری عزیزمان نیز به خاطر این بی دقتی و اتلاف وقت گلایه نمایم. با تقدیم احترام ( نعمت علیزاده )

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
احمدی یکشنبه , ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷

ماجرای فوق از دو جنبه برای من جالب و آموزنده بود :
اول اینکه تا به حال نمی دانستم در چنین مواردی که مزاحمتی از ناحیه خودروهای دیگر متوجه بنده گردد دقیقا باید چگونه برخورد نمایم و دوم اینکه موقع پارک خودرو دقت نمایم مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکرده باشم . برخورد این شهروند عزیز با موضوع بسیار منطقی و عقلانی بوده است چراکه همه ما بارها شاهد نزاع و مشاجره بین شهروندان در موارد مشابه بوده ایم.از شبکه خبری مردم سراب نیز بابت پرداختن به چنین موضوعات با ارزشی تشکر وقدر دانی می نمایم.

نظرات بسته شده است.