کد خبر : 1620
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۷:۳۳
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای گزارش اختصاصی فارس از تعریض راه شربیان- دوزدوزان بسته هستند
-

گزارش اختصاصی فارس از تعریض راه شربیان- دوزدوزان

گزارش اختصاصی فارس از تعریض راه شربیان- دوزدوزان
تعریض جاده شربیان -دوزدوزان در گرو حل مشکل با معارضان می باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، در حالی که با تلاش و اهتمام مسوولان عملیات تعریض  جاده شربیان-دوزدوزان وارد فاز اجرا شده اما مدتی است که دیگر خبری از آن همه شور و شوق و تلاش نیست و مهم‌ترین مانع توافق نکردن با زمین‌داران شهر دوزدوزان اعلام می‌شود.

در سالی که مزین به شعار مانع‌زدایی از طرح‌های اقتصادی و مهم است رفع سریع موانع از این طرح می‌تواند به رونق اقتصادی ۲ شهر مهم شربیان و دوزدوزان بیانجامد.

آخرین وضعیت تعریض راه دوزدوزان -شربیان

حسن یحیوی، فرماندار سراب در مورد این پروژه اظهار داشت: با تلاش و اهتمام مسوولان به ویژه نماینده سراب تعریض راه دوزدوزان -شربیان  در قالب افزایش ۲۵درصد در برنامه بزرگراه سراب- بستان‌آباد- نیر تعریف شد و عملیات اجرایی آغاز شده و تلاش می‌شود تا با رعایت تمام جوانب کارشناسی و تامین اعتبار لازم این جاده تعریض و به بهره‌برداری برسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمرتضی علیانسب امام جمعه شربیان که به جد پیگیر موضوع است و چندین بار با مسوولان مربوطه نشست‌های کاری برگزار کرده بر اهمیت این پروژه برای مردم دو شهر شربیان و دوزدوزان  تاکید کرد و گفت: انتظار داریم که هرچه سریع‌تر و با توجه به فصل کاری کوتاه منطقه موانع ادامه کار برداشته شود.

جاده‌ای با معارض

محمود رضایی، مجری طرح و پیمانکار پروژه به خبرنگار فارس در تبریز گفت: در قالب ۲۵درصد پروژه بزرگراه سراب- بستان‌آباد اجرای این طرح به شرکت پایدارسازان افشار واگذار شده به شرطی که آزادسازی مسیر صورت گرفته باشد و ما با همکاری مردم و اعضای شوراهای شهر شربیان  توانستیم ۲ کیلومتر از طرف شربیان را روسازی کنیم و به محض کسب رضایت معارضان زمین‌های مسیر؛ آماده ادامه کار هستیم.

مسعود حیدری‌پور، عضو شورای شهر دوزدوزان و نماینده سراب در شورای استان بیان داشت: یک بار در سال ۷۲ مردم دوزدوزان زمین‌های جاده فعلی را به رایگان در اختیار دولت قرار دادند و اکنون نیز آماده هستند تا با دریافت قیمت کارشناسی شده و عادلانه؛ زمین‌های مسیر را آزادسازی کنند.

حیدری پور یادآور شد: عمده زمین‌های مسیر در قسمت دوزدوزان قرار دارد و مردم دوزدوزان نیز مخالفتی با این طرح ندارند.

از طرف دیگر یک شهروند شربیانی به خبرنگار فارس گفت: نصف و نیمه ماندن جاده باعث بروز مشکلات عدیده‌ای برای مردم شده است،  چراکه موجب ترافیک و راه‌بندان به خصوص در شرایط ناپایدار جوی می‌شود.

این شهروند شربیانی تصریح کرد: وجود چندین کارخانه ماسه‌شویی، تردد تاجران فرش به شربیان و وجود سیلو در این منطقه  باعث تردد کامیون‌ها و خودروهای زیادی از این مسیر می‌شود.

همچنین با کامل شدن راه شربیان به  تیکمه داش در آینده می‌توان از آن مسیر به  آزادراه تبریز- میانه وصل شود.

ناصرجبارزاده  رئیس حوزه راهداری و حمل و نقل شهرستان سراب از توافق قریب‌الوقوع با معارضان زمین‌های حوالی دوزدوزان خبر داد و اظهار امیدواری کرد که تا تعریض این جاده هرچه زودتر به سرانجام برسد.

وی  عرض این جاده را ۱۳متر اعلام کرد.

به هرحال به نظر می‌رسد با توجه به تاکید مقامات ارشد برای تعیین تکلیف پروژه‌ها و با در نظر گرفتن شرایط منطقه مردم شهرهای شربیان و دوزدوزان چشم امید به دست‌اندرکاران طرح دوخته‌اند تا با تعریض و تحویل این جاده شاهد راحتی اتصال این ۲ شهر مهم شهرستان سراب باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.