کد خبر : 1482
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۷:۴۴
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای یادداشتی روشنگرانه درمورد اعتبار تخصیص یافته به سینمای قدیمی بسته هستند
-

یادداشتی روشنگرانه درمورد اعتبار تخصیص یافته به سینمای قدیمی

یادداشتی روشنگرانه درمورد اعتبار تخصیص یافته به سینمای قدیمی

به گزارش شبکه خبری مردم سراب در روزهای اخیر خبر اختصاص ۳۵میلیارد ریال به مرمت سینمای قدیمی سراب بازتاب رسانه ای گسترده ای داشت نقطه نظرات کاربران پیج اینستای شبکه مردم همگی نشان از ناامیدی و اعتماد کمرنگ مردم به وعده های اینچنینی است اما یادداشتی از یک فرد مطلع و آگاه به موضوع به

به گزارش شبکه خبری مردم سراب در روزهای اخیر خبر اختصاص ۳۵میلیارد ریال به مرمت سینمای قدیمی سراب بازتاب رسانه ای گسترده ای داشت نقطه نظرات کاربران پیج اینستای شبکه مردم همگی نشان از ناامیدی و اعتماد کمرنگ مردم به وعده های اینچنینی است اما یادداشتی از یک فرد مطلع و آگاه به موضوع به دستمان رسید که امیدواری ها را فزونی بخشید این مطلب را باهم می خوانیم :

با سلام و وقت بخیرتوضیحاتی را در باب خبری که چند روز پیش در رابطه با سینمای سراب رسانه ای شده خدمتتون عرض می کنم.

۱.در قوانین بودجه سنواتی کشور، در پیوست شماره ۱ که به اعتبار طرح های عمرانی اختصاص دارد، ردیف عمومی برای تعمیر و تجهیز سینماهای کشور هرساله از سمت دولت در قالب لایحه پیشنهاد و در مجلس شورای اسلامی مصوب می شود.

۲. در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، اعتبار ردیف فوق الذکر ۷ میلیارد مصوب و به دستگاه اجرایی مربوطه ( سازمان سینمایی کشور) ابلاغ شده است.

۳. با پیشنهاد و تلاش نماینده سراب و تصویب کمیسیون تلفیق، عبارت بازسازی سینمای سراب در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ به عنوان ردیف فوق الذکر اضافه شد.

۴. با درخواست نماینده سراب در تیرماه ۱۴۰۰ و موافقت سازمان برنامه و بودجه، مبلغ ۳.۵ میلیارد تومان (از ۷ میلیارد اعتبار مصوب این ردیف ۳.۵ میلیارد قبلا برای سایر سینماهای کشور تخصیص‌ یافته بود) برای بازسازی سینمای سراب در اواسط مرداد ماه ۱۴۰۰ تخصیص یافت که در نوع خود بی سابقست.

۵.قبل از تخصیص اعتبار فوق، گزارشی از سازمان امور هنری استان (ذیل اداره کل فرهنگ و ارشاد استان آذربایجان شرقی) درمورد میزان مورد نیاز واصل شد.

۶. مبلغ ۳.۵ میلیارد تومان تخصیص یافته به صورت اوراق اسناد خزانه اسلامی با سررسید سال ۱۴۰۳ می باشد.۷. ان شالله با تلاش دست اندرکاران مربوطه در سطوح ملی، استانی و شهرستانی، اعتبار تخصیصی به صورت کارا و اثربخش در بازسازی تنها سینمای سراب هزینه شود تا مردم فرهنگ دوست شهرستان سراب بعد از سال ها انتظار شاهد بازگشایی این مجموعه فرهنگی شوند.

۸‌ بنده نیز به بنا به وظیفه ، امر نظارت در هزینه کرد این اعتبار را در اولویت های کاری خودم قرار خواهم داد.و امیدواریم رسانه ها نیز پیگیر باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.