کد خبر : 1425
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آبشار شرشر یک فرصت طلایی بسته هستند
-

جواد عباس زاده

آبشار شرشر یک فرصت طلایی

آبشار شرشر یک فرصت طلایی
امیدواریم در دولت جدید با ایجاد زیرساخت های لازم گردشگری به سوی سراب قوی گام برداشت .

آبشار شرشر فرصت طلایی
درحالی که طبیعت بکر و زیبای ابشارشرشر سراب شهرتی نسبی یافته و مسافران خسته از زندگی ماشینی و همراه با تنفس در هوای آلوده را به خود می خواند .متاسفانه در سراب این موضوع به محل کشمکش و اختلاف تبدیل شده است.
شکل دهی به دوقطبی مدافعان ممانعت از ورود مسافران غیر بومی به منطقه شرشر و مخالفان این ایده ممکن است به بهای فرصت سوزی در توسعه شهر تمام شود.
درحالی که با صرف میلیاردها تومان در مناطق مختلف تلاش می شود تا گردشگران را به منطقه کشاند و اقتصادرا رونق داد در دل طبیعت میراکوه سلطان سراب نعمت خداوندی ابشارزیبایی را به ما هدیه داده که با روحیه جهادی و دلسوزی مسئولان و همراهی بومیان منطقه می تواند به نفع سراب باشد.

واقعیت این است که دراین منطقه سازمان گردشگری کاری انجام نداده و هزینه ای برای ایجاد مراکز رفاهی و پیش بینی امدادی و مخابراتی صورت نگرفته و حتی نگارنده این سطورخود یکبار دراین منطقه به دلیل عدم خط دهی تلفن حتی درتماس های اضطراری دچارمشکل شد و از جمله دغدغه های برخی مسئولان نیز این موضوع است . و از دیگرسو صعب العبور بودن و عدم دسترسی به راه ماشین رو فرصتی به معدود هنجارشکنان داده تا با انتشار این هنجارشکنی در فضای مجازی برخی را نگران سازد.
اما نباید این فرصت طلایی برای توسعه را ازدست داد مسئولان ارشد شهرستان و نیز سازمان گردشگری باید با همت مضاعف و دراین سال مانع زدایی تمام موانع و مسایل پیرامونی را با درایت حل و فصل کنند و امیدواریم روزی نام شرشر سراب نیز به عنوان قطب گردشگری همچون پل معلق مشکین و جنگل های ارسباران مأمن خانوا ده ها و گردشگران شود.
دراین بین جای انتقاد از مسئولان گردشگری استان نیز وجوددارد که دراین مدت توجه شایانی به حوزه های گردشگری سراب نکردند
کتیبه سنگی رازلیق فاقد حصارمحافظتی و راه مناسب است .تاسیسات احداثی درابگرم آردها و بهرمان به حال خود رها شده و خانه علامه امینی بزرگ و صاحب الغدیر همچنان و بعد از ۷سال لنگ اعتبار مانده است و استفاده مناسبی از محیط پیرامونی سد تاجیار نشده است .
امیدواریم در دولت جدید با ایجاد زیرساخت های لازم گردشگری به سوی سراب قوی گام برداشت .

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.