کد خبر : 1352
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کرونا در سراب همچنان در سربالایی بسته هستند
-

کرونا در سراب همچنان در سربالایی

کرونا در سراب همچنان در سربالایی
دکترنادی گفت: کرونا در سراب همچنان در مسیر صعودی است و درحال حاضر 132 نفر در بیمارستان تحت درمان هستند.
  • تعداد فوتی:۱۴۴
  • تعداد بستری های فعلی:۱۳۲
  • شمارکل موارد مثبت:۳۲۳۱

 دکتراکبرنادی رئیس دانشکده علوم پزشکی سراب در حاشیه بازدید از کلنیک تنفس بیمارستان امام ره سراب گفت: خیز چهارم کرونا فروکش نکرده و همچنان در شهرستان سراب در وضعیت پرخطر قراردارد.

وی با بیان اینکه بیمارستان سراب با تمام ظرفیت و با تمام امکانات درجهت مراقبت های درمانی از بیماران بسیج شده است، تاکید کرد: هم اکنون ۱۳۲ نفر به علت عوارض ریوی ناشی از کرونا در بخش های اختصاص یافته به بیماران کرونایی بستری و تحت مراقبت های پزشکی و درمانی قراردارندکه از این تعداد ۹ نفر در بخش ای سی یو بستری هستند و یک نفر نیز در شرایط وخیم کرونایی و متصل به دستگاه تهویه مکانیکی می باشد.

دکترنادی یاداورشد: تاکنون از کل ۸۸۷۹ نمونه انجام شده pcr نتیجه آزمایش ۳۲۳۱ نفر مثبت بوده است، و متاسفانه از این تعداد تاکنون ۱۴۴ نفر به علت بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد کرونای شهرستان سراب، ضمن تقدیر و تشکر از بازاریان و اصناف و کسبه که با صبر و تحمل و رعایت محدودیت های وضعیت قرمز ستاد کرونای شهرستان سراب را در مهارو کنترل شیوع بیماری یاری کردند، تصریح کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی و پرهیز از دورهمی ها و تجمع های مختلف می توان برای قطع زنجیره انتقال ویروس امیدواربود.

دکترنادی در مورد آخرین وضعین واکسیناسیون در سراب گفت: تاکنون بیش از ۵۲۰ نفرتحت واکسیناسیون قرارگرفتند و درروزهای آِینده نیز تعداددیگری واکسن وارد چرخه تزریق خواهد شد که با رعایت اولویت ها ی اعلامی از طرف وزارت بهداشت تزریق صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.