کد خبر : 1224
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای استخدام ۳۱۴ نفر در دانشکده علوم پزشکی سراب بسته هستند
-

استخدام ۳۱۴ نفر در دانشکده علوم پزشکی سراب

استخدام ۳۱۴ نفر در دانشکده علوم پزشکی سراب
در یک سال اخیر با رایزنی‌ها صورت گرفته با مسئولان ارشد وزارت بهداشت توانستیم مجوز استخدامی را برای ۳۱۴ شغل سازمانی اخذ کنیم.

دکتراکبر نادی رئیس دانشکده علوم پزشکی سراب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سراب از جذب نیروی انسانی و تخصیص سهمیه استخدامی به دانشکده علوم پزشکی سراب خبر داد و  اظهار داشت: در  یک سال اخیر با رایزنی‌ها صورت گرفته با مسئولان ارشد وزارت بهداشت توانستیم مجوز استخدامی را برای ۳۱۴ شغل سازمانی اخذ کنیم.

وی با تشکر از مساعدت‌های نماینده سراب تاکید کرد: دکترداودی رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده سراب در چندین نوبت با حضور در وزارت بهداشت و درمان برای افزایش سهمیه‌های تخصیص یافته تلاش‌های ارزنده‌ای داشتند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی سراب با اشاره به اینکه جذب بیش از ۳۱۴ نفر برای دانشکده علوم پزشکی سراب که در مجموع ۹۲۰ نفر کارمند دارد در نوع خود بی‌سابقه و باعث رفع مشکلات در حوزه نیروی انسانی خواهد شد، تاکید کرد: مجموعه همکاران بهداشت و درمان در موضوع کرونا دلاورانه و با روحیه ایثارگری و تفکر بسیجی وارد میدان شدند و در این راه از جان خود مایه گذاشتند.

این مقام ارشد حوزه سلامت شهرستان سراب با بیان اینکه جذب نیروهای انسانی و متخصص موجب سرعت گرفتن روند خدمات رسانی در حوزه سلامت خواهد شد، تصریح کرد:در کنار نیروهای انسانی در رشته‌های مختلف اعم از درمانی، بهداشتی، اداری، پشتیبانی و خدماتی در طول یک سال گذشته توانستیم با حذب متخصص در رشته‌های مختلف تخصصی و پزشکی پلی‌کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی (ره) سراب را فعال‌تر کنیم طوری که اکنون خدمات بخش سونوگرافی، فیزیوتراپی  و اندوسکوپی و کولونوسکوپی را نیز شاهد هستیم و با تعرفه دولتی پزشکان متخصص ما در درمانگاه ارائه خدمات می‌کنند.

گزارش فارس حاکی است، در چندین نوبت و با برگزاری آزمون نیروهای انسانی مورد نیاز در رشته‌های پرستاری، مامایی، علوم آزمایشگاهی، فوریت پزشکی، فناوری سلامت ، تجهیزات پزشکی، تغذیه، سلامت روان، امور آموزشی، امور دانشجویی، حسابداری و امور مالی، امور اداری و پشتیبانی و فنی، به ورزی و رشته‌های زیرمجموعه علوم پزشکی جذب شده که در آخرین مورد آگهی استخدام برای ۱۷۷ نفر در آزمون اخیر منتشر شده است.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.