کد خبر : 1196
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پوشش تلفن همراه در دو روستای سراب بسته هستند
-

پوشش تلفن همراه در دو روستای سراب

پوشش تلفن همراه در دو روستای سراب
دو روستای چچکلو و قارقاز پوشش تلفن همراه بهره‌مند می‌شوند

به گزارش شبکه خبری مردم،مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی با اشاره به احداث سایت جدید همراه برای روستاهای چیچکلو و قارقا گفت: با احداث سایت جدید همراه برای این دو روستا، در مجموع ۱۵۴ خانوار با جمعیت بالغ بر ۶۱۰ نفر تحت پوشش ارتباطی تلفن همراه قرار گرفتند و ۱۹۹ مدرسه روستایی نیز در شهرستان سراب به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی، محمد فرزاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان در جلسه بررسی روند اجرای پروژه‌های ارتباطی استان آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه های ارتباطی تلفن همراه و اینترنت در استان آذربایجان شرقی، گفت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تلاش خود را برای رعایت عدالت ارتباطی به کار گرفته است تا همه روستاهای استان بتوانند از ارتباط تلفن همراه و اینترنت بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به احداث سایت جدید همراه برای روستاهای چیچکلو و قارقا در شهرستان سراب، افزود: طبق آخرین سرشماری مرکز آمار ایران، این دو وستا در مجموع ۱۵۴ خانوار با جمعیت بالغ بر ۶۱۰ نفر دارند که همه اهالی این دو روستا تحت پوشش ارتباطی تلفن همراه قرار گرفتند.

فرزاد با اشاره به افزایش نیاز اهالی روستاهای استان آذربایجان شرقی به ارتباط همراه و اینترنت در شرایط کرونا، تصریح کرد: علاوه بر بیماری کرونا که باعث افزایش نیازها برای انجام امورات مختلف بصورت غیر حضوری و در بستر اینترنت شده است، با شروع فصل زمستان و بارش برف و مشکلات تردد در روستاهای صعب العبور استان، نیاز اهالی روستاهای استان به ارتباط همراه دو چندان می شود.

وی با اشاره به اجرای پروژه هوشمندسازی مدارس در شهرستان سراب، افزود: با اجرای پروژه هوشمند سازی مدارس در شهرستان سراب ۱۹۹ مدرسه روستایی و ۶۰ مدرسه شهری به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.