کد خبر : 1152
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پیام استاندار در سالگرد زلزله سراب بسته هستند
-

پیام استاندار در سالگرد زلزله سراب

پیام استاندار در سالگرد زلزله سراب

متن پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی به این شرح است: یک سال از زلزله دلخراش شهرستان‌های میانه و سراب گذشت. بلاها و سختی‌ها، هم امتحان الهی و هم زمینه‌ای برای رحمت و برکت الهی هستند و خدای را شاکریم که مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران از این امتحان، سربلند و سرافراز بیرون آمدند و امروز در

متن پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:

یک سال از زلزله دلخراش شهرستان‌های میانه و سراب گذشت. بلاها و سختی‌ها، هم امتحان الهی و هم زمینه‌ای برای رحمت و برکت الهی هستند و خدای را شاکریم که مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران از این امتحان، سربلند و سرافراز بیرون آمدند و امروز در سالگرد این حادثه، عملیات بازسازی بیش از ۹۰ درصد واحدهای تخریبی و صد درصد واحدهای تعمیری در این مناطق پایان یافته است.

قطعاً این ایثار و تلاش تحسین‌برانگیز، چه از ناحیه مردم و چه از سوی دولت، از یادها پاک نخواهد شد و بازسازی این مناطق می‌تواند به عنوان الگویی خوب در بازسازی و مدیریت حوادث طبیعی به کار گرفته شود.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره جان‌باختگان این حادثه و طلب غفران و رحمت واسعه الهی برای این عزیزان، از زحمات و تلاش‌های مستمر همه دست‌اندرکاران بازسازی مناطق زلزله‌زده میانه و سراب، قدردانی می‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.