کد خبر : 1116
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۸:۳۲
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هانیه اهرابی، افتخارآفرین عرصه علم و دانش بسته هستند
-

مفدا سراب

هانیه اهرابی، افتخارآفرین عرصه علم و دانش

هانیه اهرابی، افتخارآفرین عرصه علم و دانش
هانیه اهرابی دانش آموخته رشته رادیولوژی امسال در آزمون کارشناسی ارشد در دو رشته فیزیک پزشکی و فناوری تصویربرداری پزشکی موفق به کسب رتبه اول در کشورشد.

“هانیه اهرابی” دانشجوی رشته رادیولوژی دا،نشگاه علوم پزشکی تبریز توانست با اراده و پشتکار در دو رشته فیزیک پزشکی و فناوری تصویربرداری پزشکی رتبه اول کشوری را به دست آورد که   کسب همزمان رتبه اول دراین دو رشته تاکنون سابقه ای نداشته است،درگفتگوی کوتاهی با این دانشجو که اصالتا سرابی است وی گفت: مهمترین رمز موفقیت در ازمون کارشناسی ارشد را هدف گذاری می دانم.

ضمن اینکه درمطالعه و درسخوانی باید به کیفیت و استمرار در مطالعه بیشتر از کمیت و زمان آن اهمیت داد.به نظر من مهم ترین عامل در موفقیت هدف گذاری و پشتکار هست،وبه جمله خواستن توانستن است باید به معنای واقعی ایمان داشت.

هانیه اهرابی با توصیه به دانشجویان برای داشتن برنامه و هدف در زندگی تحصیلی خود یاداورشد: از همان لحظه ورود به تحصیل در رشته مورد نظر باید با تلاش و اهتمام پایه های علمی و دانش خود را در دروس اصلی و پایه ای تقویت کرد و در طول تحصیل همواره نسبت به رفع اشکالات و ابهام ها با بهره گیری از منابع و کمک گرفتن از استادان اقدام کرد تا بتوان در آزمون ها موفق بود.

هانیه اهرابی نخبه و استعدادبرتر سرابی

این د انش آموخته رشته رادیولوژی از خانواده و استادان خود تشکر و قدردانی کرد و اظهارامیدواری کرد بتواند با پشتکار و اراده در مدارج بالاتر نیز موفق باشد.

شبکه خبری مردم و هفته نامه زمستان سراب :موفقیت و افتخارآفرینی این دانشجوی سرابی را تبریک عرض می نمائیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.