کد خبر : 1008
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۹ - ۸:۲۷
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تراژدی مرگ درسد قیصرق بسته هستند
-

تراژدی مرگ درسد قیصرق

تراژدی مرگ درسد قیصرق
با پیدا شدن یک جسد جوان 17 ساله درسد قیصرق شمار قربانیان این سد درعرض یک هفته به 3نفررسید.

علی احمدپور رئیس اداره عملیات معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی از پیدا شدن جسد سومین قربانی سد روستای قیصرق  بخش مهربان از توابع شهرستان سراب خبر داد .

وی افزود : این فرد روز گذشته شنبه ۷ تیر ماه ۹۹ به همراه خانواده خود که اصالتاً اهل روستای اسنق  هستند به سد قیصرق مهربان رفته و در حین شنا غرق شده بود  که به علت تاریکی هوا یافتن جسد  به صبح امروز یکشنبه ۸ تیرماه ۹۹ موکول شده بود که توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی پیدا شد.

اما تراژدی مرگ چگونه رقم خورد؟

کمال مفتخری مسئول امدادو نجات مهربان :بعد از ظهر شنبه، هفتم تیر ماه به دنبال دریافت خبر غرق شدن نوجوان ۱۳ ساله در سد قیصرق نجاتگران جمعیت هلال احمر مهربان به محل اعزام شدند.  

مفتخری بیان کرد: این نوجوان یکی از اعضای دو خانواده‌ای بود که اصالتا اهل روستای اسنق مهربان و ساکن اسلامشهر تهران بوده و برای تفریح به سد قیصرق آمده بودند.  

وی افزود: این نوجوان برای شنا وارد سد و گرفتار شده و نفر دوم که نوجوانی ۱۷ ساله و تا حدودی شنا بلد بود، برای نجات وارد سد شده و با تلاش و جدیت نوجوان ۱۳ ساله را نجات و تا کناره‌های سد هدایت کرده بود، اما خود در آب و امواج سد گرفتار و غرق شده بود.  

مسئول تیم امدادی جمعیت هلال احمر بخش مهربان ادامه داد: دو نفر از همراهان برای کمک به وی وارد سد شده و هر دوی آن‌ها نیز در آب گرفتار شده بودند، این دو نفر به کمک سایرین نجات‌یافته و برای احیا توسط اورژانس به بیمارستان سراب منتقل شدند. جسد جوان ۱۷ ساله بعد از غرق شدن به عمق سدرفته بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.